If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Случайно някой да се е занимавал с ремонт на помпа за съединителя (или т.нар. горна помпа)? Новата, която сложих преди точно 45 дни, вчера протече и не ми остава друго, освен да пия една студена вода за 99 лв и да спомена женските роднини на "италианския" производител (и евентуално на Евро07) и да си спомня за ладо-москвичовия вариант със смяна на гумичките... стига да се намерят някакви със същия размер.
Аз , ти сигурен ли си че въобще са ти я сменили, взе ли си старата?
[QUOTE=Boby;1262630]В горния край е фиксирана за казанчето. Хващаш я здраво и я дърпаш навън докато излезе от казанчето и я завърташ. Изглежда така все едно ще счупиш нещо но няма. След това я дърпаш в долния край за да я извадиш от гумичката влизаща в казанчето.[/QUOTЕ
Благодаря! Със свалянето се справих, но открих, че тече покрай оста на моторчето и гуменото оплътнение. Някой с някакви идеи? 300лв. са ми наистина много!
Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."
Благодаря! Със свалянето се справих, но открих, че тече покрай оста на моторчето и гуменото оплътнение. Някой с някакви идеи? 300лв. са ми наистина много!
Разглоби го и виж къде е проблема. Ако трябва му сложи допълнителен О-пръстен. Може да се приспособи и обикновено моторче. Не е проблем, но не е много надеждно.
Смених си я сам, тъй че по-сигурен няма как да бъда
Разглоби я и виж да няма надиране по стените на цилиндъра. Ако няма, гумички все ще намериш, които да паснат, или някъде където ги правят по поръчка.
Тук Настев ги правеше, но той почина, лека му пръст.
Разглоби я и виж да няма надиране по стените на цилиндъра. Ако няма, гумички все ще намериш, които да паснат, или някъде където ги правят по поръчка.
Тук Настев ги правеше, но той почина, лека му пръст.
Повече съм склонен да отремонтирам тая, която свалих преди месец+ , понеже не течеше, но не връщаше педала поради счупена пружина вътре в помпата. Май ще сваля новата течаща и ще взема нейната пружина, но ми се щеше да сменя и гумичките. Ех, къде е бай Шкодров, царство му небесно...
Когато взех новата 166ца я взех с педал на съединителя почти долу. Не се връщаше педала до горе и реших, че проблема е в счупена пружина в помпата. след дълго каране педала се качваше по-нагоре и така вече 1000км. Сега не знам как се получи, но педала се върна сам в горно положение и така остана. Явно не е от счупена пружина в помпата.
Повече съм склонен да отремонтирам тая, която свалих преди месец+ , понеже не течеше, но не връщаше педала поради счупена пружина вътре в помпата. Май ще сваля новата течаща и ще взема нейната пружина, но ми се щеше да сменя и гумичките. Ех, къде е бай Шкодров, царство му небесно...
Щом старата не е текла а проблемът и е в пружината, слагай пружината от новата а пък нея ще си я отремонтираш и ще си имаш резерва. Погледни на новата доколко гладка е повърхността на цилиндъра и ако трябва я полирай. Нищо чудно гумичките да са се предали бързо заради грапави стени.
Повече съм склонен да отремонтирам тая, която свалих преди месец+ , понеже не течеше, но не връщаше педала поради счупена пружина вътре в помпата. Май ще сваля новата течаща и ще взема нейната пружина, но ми се щеше да сменя и гумичките. Ех, къде е бай Шкодров, царство му небесно...
Не съм ходил скоро, защото един приятел ми каза,че наследниците на бизнеса на Шкодрата само зареждали магазини и старото дюкянче в уличката до Новотела не работи... Ама то като го няма вече и Башмайстора... Иначе комплекта за горна помпа го има в каталога на AUTOFREN, ама проблема е, че не мога да им открия сериозен вносител, дето да внася нещо друго освен хлопелно-ауди-фоксвагинални комплекти
Момчета, от известно време започна да скрибуца нещо от задната кора и ме подлудява гадния звук като карам по неравен път.Което в нашата мила родина никак не е кратко От какво може да скрибуца така? Извадих тая жабка по средата - пантичките и бяха счупени, което ме зарадва, че съм открил причинителя но работата стана "ко?не!". След като я махнах и почуках с ръка по кората и се чу пак гадния звук...прилича на на нещо метал в стъкло ама реално от какво е ...
Звука ми е много познат тъй, като на предната ми кола (рено меган) го имаше абсолютно същия и беше от третия стоп и след заигравка със силикона изчезна завинаги.Тук обаче ми се чува по-напред звука, а не от него.Което не изключва и да не съм наред ушите де но до сега нямам такива оплаквания
Трябва да я свалиш и да понаместиш ватата под нея или да добавиш още. Има едни ленти, като от асфалт, които служат като демпфери, но от лятната жега се размекват а от студа се вкоравяват и разлепват, та спират да изпълняват предназначението си. Изхвърли тези които са се разлепили и я намажи тук-там със силикон.
След това, най-силният шум, който ще чуваш докато шофираш, че е този от часовника ти на ръката
1 - Сваляш седалката като дърпаш силно предните и ъгли нагоре за да излязат от гнездата си 2 метални езика, които я фиксират за пода.
2 - Развиваш 2 болта под облегалката с ключ 13
3 - Повдигаш облегалката нагоре, за да излезе от горните си куки и я вадиш от мястото и.
4 - По предния ръб на кората ще видиш няколко пластмасови щипки, които приличат на болтчета, но не са. С отвертка вадиш сърцевините им нагоре и така перифериите се свиват и излизат от отворите си.
5 - В багажника има 2 гайки М6, които държат конзолите на кората отдолу - развий ги.
6 - Свали третия стоп и изключи буксите за стопа и тази за приемника.
7 - Повдигаш нагоре кората, за да излязат от гнездата си онези резби, чиито гайки разви през багажника, като същевременно я теглиш напред внимателно (има и по една щипка, която държи кората спрямо страничните тапицерии но внимателно излизат без да се налага да сваляш и страниците.
Comment